life goes on

0kommentarer

Kom hem från jobbet för en timma sen, är så otroligt skönt att jobba igen! Dock är det inte så mycket som jag önskar att det var men förhoppningsvis blir det mer och mer! Var en riktigt bra dag på jobbet, sålde som en tok så vi kom upp över budgeten idag vilket var kul!! Nu sitter jag i soffan med ett glas vin och kollar os invigningen. Är och har varit en jättebra dag idag även om nu detta program får mig att sakna mitt London något fruktansvärt!
 
Har tänkt visa fler bilder från Budapest, så här kommer två av mina absoluta favorit bilder från hela resan! Detta är på hjältarnas torg efter att vi hade varit och badat i varma källor, det roliga var att vi startade en kedjereaktion. När vi gick därifrån så stod det hoppande folk överallt och försökte få till några bra hoppbilder, tror dock ingen lyckades så bra som vi ;)
 
 










Kommentera

Publiceras ej