I´m back!

1kommentarer

Budapest var underbart!! Jag börjar bli människa igen, sista dagen/natten/morgonen var galen på ett väldigt bra sätt!!
Jag har haft väldigt mycket för mig sista veckorna, bara roliga saker dock! :D Budapest bilder kommer nån dag snart men nu lägger jag ut bilder från min och Rebeccas Stockholmstripp för nån vecka sen, har ganska många bilder så får bli en liten bild bomb!
Världens mysigaste fik med världens största kanelbullar hittade vi första dagen, och spendera många timmar på både första och andra dagen!
Takterassen som vi spenderade kvällen på, en jättehärlig kväll!
Sista dagen promenerade vi runt och njöt av sista tiden i Stockholm, avslutade resan med ett glas vin på vårt favoritställe i gamla stan!
Och där var bild explosionen slut! Nu ska jag ut och plocka blåbär med lillebror :)
 










1 kommentarer

Rebecca

26 Jul 2012 09:08

åh mys! vi måste verkligen försöka åka senare allihopa! :D

Kommentera

Publiceras ej