Dimanche

1kommentarer

Salut Brudar!
Jag är väl inte världsbäst på att uppdatera här men ibland så kan jag med.

Hoppas ni har haft en bra helg/jobbhelg. Jag har haft en helt okej sådan. Det har varit fantastiskt väder hela helgen och jag började min helg redan i torsdags eftermiddag. Helgen i kort, moderndans, marknader, solande vid Pavillon Vendome, lite fest och ännu mer solande. Pluggat har jag visserligen också gjort. Tyvärr har jag varit väldigt dålig på att ta bilder den här helgen.


Jag gjorde ett klipp på La Croix-Rouge i torsdags, se nedan, en mörkgrön kavaj av den lite längre modellen endast 5€. Jag ska bara sprätta upp innerfodret lite, så jag får ur axelvaddarna, sy ihop och sedan är den klar att användas.

Croix-Rouge


Bisous



Psssst, har suttit i solen i endast linne upptill och svettats, våren är här :-) .

1 kommentarer

Anna

27 Feb 2012 12:36

Åh, va härligt. Tog en promenad med Stefan igår. Solen sken och himlen var blå men det var fortfarande kyligt. Du får lägga upp en bild sen när du är klar och har på dej kavajen. Den var jättefin :D

Kommentera

Publiceras ej