Mitt London Dag Ett

0kommentarer



Så var jag tillbaka hemma efter min underbara weekend i London. Etersom jag inte haft en lugn stud under resan har jag inte heller haft tid att blogga. Därför tänkte jag dela upp resan i delar.

Bilderna ovan är från första dagen.
Shopping, shopping, shopping... jag shoppade så mycket att jag nu kommer tvingas leva på nudlar resten av månaden kanske även nästa. Men det var det värt. Vi startade inne på warehouse där jag köpte en kavaj (den jag har på mej på bilderna). Sedan fortsatte vi oxfordstreet ner. Vi shoppade oss genom River Island som hade cyklar i taket. Där plockade jag upp den blå och vit randiga klänningen som hänger brevid mig och Elin på bilden. Vidare genom Dorthy Perkins där vi provade skor, massor av skor! Som det stackars butiktsbiträdet sprang runt och hämtade skor åt oss. Jag föll för ett par blå lite seglaraktiga kilklacksskor som jag har på bilden längs ner till höger. Köpte dom inte dock. Jag kunde inte riktigt rättfärdiga det köpet för mej själv. När vi sedan gick förbi Selfridges hade dom spådommar i bollar. Vi gick självklart in och tog oss var sin boll med medelande i. Jag fick något i stil med "artsy". Vi slutade rundan på primark. Där blev det "bara" två par ballerina varav ett par är de jag har på bilden här under.



Efter shoppingen åkte vi hem och bytte kläder till middagen då vi träffade upp tre vänner. Vi åt på en koreansk restaurang vid piccadilly som jag gillar. Det slutade med att alla tog bibimbap, vilket är den rätten som jag alltid tar när jag går dit. Inga förändringar här inte haha.

Anna

Kommentera

Publiceras ej