Tredje dagen

1kommentarer

Var min tredje dag på jobbet idag och det börjar bli bättre, idag gillade jag det till och med! Hoppas det bara fortsätter att bli bättre och bättre.

Ser dock inte fram emot den kommande helgen, kommer jobba så fruktansvärt mycket! Idag hade jag ett elva timmars pass, imorgon ett tio timmars, lördag tretton timmar och söndag blir en överraskning, spännande...Men men förra veckan klagade jag över hur jobbigt det var att vara arbetslös så jag borde väl egentligen inte klaga på att jag jobbar för mycket. Jag är aldrig nöjd med det jag har..´

Insåg idag hur brittisk jag börjar bli, efter bara tre veckor!? Slutade jobbet och bara kände hur sugen jag var på en öl (gillar inte öl) så jag smsa Emilia och sa att vi går till puben mitt emot vår lägenhet och det gjorde vi, hade lite afterwork med alla andra britter. Ölen var mycket godare i tankarna än på riktigt..

 Visar tre till bilder från helgen





Emilia & Anna, bara helt normala


Emilia, jag & Louise, också ganska normala
Elin

1 kommentarer

Clara

28 Feb 2012 12:41

I love the first picture!

You're gorgeous! Really gorgeous!

Hope everything's fine for you, I miss London a lot!

Have you seen Alejandra yet?

Many kisses! Take care

Kommentera

Publiceras ej