Sherlock! :)

2kommentarer

Sitter i skolan och har pluggat hela dagen så jag bestämde mej för att ta en bloggpaus. Igår var jag och fikade med Mona på espresso house. Jag drack den godaste mocha latten på länge. Det var första gången jag träffade henne utanför nollningen. Vi satt och pratade i timmar tills jag insåg att jag var sen till middagen med familjen.

Middag med bror, svägerska, mor och far. Det var riktigt trevligt och jag passade på att lära mej räkna om binär kod till hexadeci och decimal.

Angelica! Sherlock säsong två började i lördags. Yey, som jag har väntat :)

Anna

2 kommentarer

Angie

06 Feb 2012 23:01

Den där mochalatten ser väldigt god ut Anna :-) Åh, har det börjat igen, vad kul. Jag har sett dom nya avsnitten på Shameless btw ;) C'est très bien! ;)

Angie

06 Feb 2012 23:02

Dom nya avsnitten AV shameless menar jag såklart ;)

Kommentera

Publiceras ej