På tal om roliga ämnen...

2kommentarer


(Bilden är en processor med Motorola 680xx-arkitektur)

Idag har jag skrivit ett litet arbete om CPU enheten i datorn. Väldigt intressant, kanske inte? Nu har jag två sidor kvar att skriva om appikationer. Jag har inte en aning om vad jag ska/borde skriva så jag bloggar istället. Det är ju mycket roligare :D
Den här veckan har jag varit i skolan varje dag och pluggat från morgon till kväll. Jag känner mej dukigt och aningens konstig. Det här känns som ett jobb. Ett heltids jobb...Vänta nu, är det inte det alla pratar om? Att man ska plugga 40 timmar i veckan? Jag kanske har hamnat fel? Nejdå, jag skojar bara. Jag ska plugga hårt så jag kommer in på Harvard och så att Warner vill gifta sej med mej!


Oops förlåt. Det där är taget från Legally Blonde. Nästa gång ni åker till London så borde ni se den musikalen.


Legally Blonde alltså...
Se den...

xx
A

2 kommentarer

Elin

02 Feb 2012 21:43

Jag och Emilia har tänkt gå på en musikal snart, vet inte om det blir legally blonde men nån ska vi se! :D

Anna

04 Feb 2012 13:15

Chicago är också riktigt bra :D Och teatern 39 steps.

Kommentera

Publiceras ej