Ny på jobbet

0kommentarer

Jag har fått ett servitris jobb på en Garfunkel restaurang och idag var min första dag. Eller jag ska jobba på en helt nyöppnad restaurang och den öppnar i mars så just nu är jag på en annan Garfunkel där dem lär upp mig. Och tack och lov att jag inte ska vara kvar där..Alla som jobbar i denna restaurang är från polen så personalen pratar endast polska med varandra..Dem undrade hur jag kunde prata så bra engelska efter att bara varit här så kort tid..Ja kanske för att jag ser till att faktiskt prata engelska medans jag här här.. Och chefen ska jag inte ens prata om, en riktigt konstig filur.. Men men några veckor på det stället ska jag nog klara av!

Tänkte lägga upp lite bilder från helgen.
Anna var här torsdag till måndag och det var så himla roligt, kunde inte blivit bättre dagar! Jag har massor med bilder jag vill visa men börjar med några från matmarknaden, emilia som tar en ballong tur och vår picnick i smyg i en mörk lokal framför ett stort konstverk inne på tate modern och vad vore ett inlägg utan bilder på fika!












Anna, Louise & jag


Emilia & Örebro tjejen Olivia

Jag saknar dig Anna!

Elin

Kommentera

Publiceras ej