My lord.

0kommentarer

 
Idag när jag och Emilia var ute och sökte jobb, vart vi fika sugna, som vanligt...Men vi är så trötta på Starbucks, Nero och allt vad det heter, så vi bestämde oss för att hitta ett riktigt mysigt fik! När vi var nära att ge upp hitta vi ett jättemysigt fik, massor med olika sorters the och hembakat och super härlig inredning och väldigt nära vårt hem så det kommer absolut bli ett favorit hak!

Linus som flyttade in här igår har nu flyttat ut. Han fick en chans att flytta in i en lägenhet med några vänner, och jag förstår absolut att han tog den chansen. Men tråkigt för oss, han var riktigt trevlig!
Idag och imorgon kommer det vara några visningar på rummet så jag hoppas det blir någon bra! En rolig sak var att en tjej kom och kollade på rummet med sin pojkvän idag och ja vart var inte hon från om inte Örebro! Världen är bra liten, så himla roligt!

 Efter rumvisningarna gick jag, Emilia och Linus ut och åt på en mysig restuarang som gjorde hemgjorda hamburgare, supergott verkligen!
Avslutar denna härliga dag med ett glas rött vin, kunde inte ha blivit en bättre dag!

Och ja angående min rubrik på detta inlägg, så har vi fått veta att den personen Emilia kommer jobba under på sin praktik plats är en Lord, hur knasigt är inte det !? Så enligt Emilia måste jag kalla henne my majesty från och med nu...

Kommentera

Publiceras ej