Movie time !

1kommentarer




Ikväll kör vi på myskväll! Vi har precis ätit ost & kex och druckit vin, snart blir det movie time! Det känns att man har hållit igång konstant dem senaste dagarna, så jag har bestämt att vi ska ha en vilodag imorgon, sova så länge vi vill och sen bara träna lite, kanske strosa runt, bara göra det vi känner för, inga måsten och tider att passa. vilket jag verkligen ser fram emot!

Tiden här går så sakta på nåt vis, vi kan inte fatta att vi bara varit här i FYRA dagar! känns som månader, men på ett bra sätt! Tror det är för det har hänt så mycket förändringar i vårt liv på så kort tid, men jag älskar det! Jag trivs så mycket bättre med livet när det händer nya spännande saker hastigt och man har fullt upp hela tiden, underbart!

Nu blir det film, kommer väl sluta upp med att jag somnar en kvart in, som vanligt..Jag är så bra sällskap.. Angelica om nån kan ju bekräfta att jag har lätt att somna, vet inte hur många gånger jag har somnat ifrån henne, stackarn..


Nu säger även Emilia att jag är dåligt sällskap för att jag bloggar så nu är det väl dags att somna till filmen istället..

God natt!






1 kommentarer

Angie

02 Feb 2012 23:39

Hahahah, ja du är bra på att slockna ;-). Låter som om ni har wn bra plan för morgondagen. Bisous.

Kommentera

Publiceras ej