LoVe

1kommentarer

Jag Angelica & Anna

Jag saknar er tjejer!
Anna får jag träffa på torsdag, vilket ska bli så himla kul!! Men Angelica kan inte du ta ett flyg hit! jag vet ju att du ska ju på carnivalen och det låter ju inte helt fel i och för sig, kommer säkert bli grymt!

Idag hade jag och Emilia tänkt äta ute på den restaurangen med mest alla hjärtans dag pynt, bara för att liksom...Men det blir nog glass ätande framför en film istället och troligtvis lite rödvin, inte helt fel det heller och då slipper vi se alla kärleksfulla par, nej vi är inte bittra..! ;)


Elin

1 kommentarer

tre nyanser av vitt

15 Feb 2012 19:24

Hejhej darling! Jag var ju tvungen att fråga om råd på bloggen om tapeter nu när inte du är hemma :) Nu är det beställt och klart. Ta hand om dej

puss och kram//mor

Kommentera

Publiceras ej