London life

3kommentarer




Även om jag jobbar mycket så njuter jag av varje stund jag är här!
Bara att veta att man är i London gör allt så mycket roligare! Jag stod på jobbet och torkade bord och tyckte lite synd om mig men så kollar jag ut genom fönstret och inser att jag är ju i London så det är inte alls synd om mig! Skulle bara önska jag hade lite mer tid på dagarna att göra saker men förhoppningsvis så kanske jag får det snart. Har inte kollat min mejl på nån vecka men såg nu ikväll att jag fått en intervjuv imorgon i en jättefin klädbutik som jag verkligen vill ha, svarade dem direkt så jag hoppas det inte är försent! Vore så himla kul! Och jag hoppas att chefen låter mig gå tidgt så jag hinner gå.

Så håll tummarna för mig!

Elin

3 kommentarer

Angelica

27 Feb 2012 21:52

Åh vad roligt! Håller tummarna!!! Bisous

marie

29 Feb 2012 22:03

fingers cross :)

Anonym

29 Feb 2012 22:04

crossed

Kommentera

Publiceras ej