I´ve got your number

0kommentarer



Här är de saker som jag shoppade när jag var i London. En klänning, kavaj, två par ballerina, två läppstift, primer för ögonlocken, en ny Urban Decay pallette med tolv nya ögonskuggor och en bok. När jag kom till flyget hade jag redan mina tio kilo (den tillåtna vikten för handbagage, ryanair). Men eftersom jag var tidig så gick jag omkring och kollade lite i affärerna. Elin, Angelica...Ni vet hur jag älskar böcker. Så därför kunde jag inte motstå när jag såg att Sophie Kinsella precis släppt en ny bok. Ja, den var dyr £13 men det var värt det. Det blev årets första bok. Alltid lite speciellt. I år har jag tänkt skriva upp alla böcker som jag läser klart. Jag tror inte det kommer att bli många med tanke på att jag börjat plugga och har två prenumerationer. En på Elle som kommer en gång i månaden och en på Fokus som kommer varje vecka.



Som alltid är Kinsellas böcker underhållande och lättlästa men jag gillar att det hon skriver är så aktuellt. Den här gången var det om en tjej som blir bestulen på sin telefon vilket skapar panik. Men som tur är hittar hon en mobil i en soptunna! Där tar hela historian fart.



Väntandes högst upp i min "att läsa hög" är nu Lindsey Kelk, I heart Vegas. Den fjärde boken i I heart serien. Efter tentan kanske.... :D

Nu ska jag börja plugga inför tentan i nästa vecka.

Anna

Kommentera

Publiceras ej