***

0kommentarer

Salut! Om man inte har bekymmer så får man, jag är så galet klantig just nu. Skyller på att jag är i feberdimman. Huvudet består just nu av bomull, någonstans där inne finns mitt stadiga jag ;-) På mindre än ett dygn så har jag inte bara slagit sönder taklampan i badrummet med hårfönen utan jag har även tryckt till powerknappen på min dator, den är nu kaputt. Det flyter på fint.. ;-) Idag har jag och mitt feberhuvud suttit på Book in Bar och pluggat, druckit te & kaffe och pluggat lite till det är ett väldigt mysigt ställe och där kommer ni hitta mig minst en gång i veckan. Ska ladda upp några bilder, wish me luck. Biz.. (Bilderna har hamnat hur som helst, inget jag lyckas ändra med mobilen så det får helt enkelt vara så just nu).

 Book in Bar Chillplugg på Book in Bar 

(redigerad, 3 feb, 15.58)

Kommentera

Publiceras ej