Afternoon tea

0kommentarer


Emilia

Jag


Jag sa till Emilia tidigare idag att det känns som att det enda jag bloggar om är att vi fikar..Så vad gör ett till sånt inlägg!?

Emilia tog mig till en jättemysig Afternoon tea cafe/butik vid Carnaby street. Så där satt vi och njöt av våra nybakta scones och underbart tea, riktigt brittiska kände vi oss! Sen drog hon in mig i världens finaste klädbutik! Jag har köp stopp tills jag hittar ett jobb men det gick inte så bra med det i den affären, hitta en underbar klänning så jag kunde bara inte låta bli, hjälpte ju inte att jag vart erbjuden 20 % för att det var den sista..Men den var värd varenda pund! Så nu klarar jag mig ett litet tag till innan shopping suget tar över igen!

Angelica & Anna, ni måste se den, ni kommer älska den!

Kommentera

Publiceras ej