Morgonrutin

2kommentarer

 
De senaste dagarna har jag startat en ny morgonrutin. Jag äter frukost i sängen och kollar samtidigt på Mysteriet på Greveholm. Det är så mysigt med frukost i sängen att jag kanske skulle överväga att ha kvar rutinen även efter att julkalendern är slut.
 
Om en timme ska jag ta bussen. Med all snö som kommit senaste dygnet så är bussen det smidigaste alternativet att ta mej till skolan. Där kör vi långa dagar just nu och tentapluggar för fullt. Igår satt vi från tio till åtta. Men sista timmen satt vi mest och umgicks för att ingen ville gå ut i kylan.

 
Nu är det dags för mej att ta mej ut sängen. Ha en toppen dag allihopa!









2 kommentarer

Angelica

08 Dec 2012 12:09

Den rutin ska du håll afast vid tycker jag. Åtminstone på helger :)

Angelica

08 Dec 2012 12:10

Skrev som en kratta ser jag :)

Kommentera

Publiceras ej