Veckan som gått

0kommentarer

Den här veckan har det varit fullt upp vilket gjort att jag försummat bloggen så här kommer en liten uppdatering. Under början av veckan var jag i skolan och pluggade en hel del. Jag hoppas att Tisdagens labb gick bra men resultatet har inte kommit än så vi får se. Torsdag - Fredag hjälpte jag mamma och pappa att flytta. Det var mycket slit och släp vilket verkligen kändes av i kroppen igår. I Fredags kväll kom Lisen hit och vi hade fredagsmys. Igår gick vi två upp på stan och mötte upp Angelica och hennes mor. Hon är här hemma över helgen men nu har både hon och Lisen åkt hem till Umeå resp Frankrike igen. Var även på påskmiddag hos moster igår. Det var mycket trevligt och livligt med både hund och bebis närvarande.

Här kommer lite bilder från igår för nu ska jag iväg och byta till sommardäck på bilen.

ciao


Mamma håller i Alexander och Ester är nyfiken på bebisen.

Kommentera

Publiceras ej