Lovely Monday

0kommentarer

Dem här två fina tjejerna gick jag ut med i lördags och hade en väldigt rolig kväll med!

Lovis & Rebecca

I söndags gjorde jag inte överdrivet mycket, hade en riktig slappar söndag. Men gick i alla fall ut och åt med Jessika vid sju på kvällen. Vi gick till min och Emilias favourite indian restaurant, börjar bli riktiga stammisar där så tycker dem borde ge oss lite discount snart! En härlig söndag blev det!

Igår hade jag en så grymt bra dag! Jag jobbade till åtta och insåg hur mycket jag gillar mitt jobb! Dagen svischa förbi och när jag kom hem så väntade Emilia med färdiglagad tacos. Jag tog med mig lite vanliga tacokryddor senast jag var i sverige, vad kan jag säga vi älskar tacos och den bästa kryddan finns i sverige! Så vi satt och mumsa i oss tacos och kunde inte låta bli att längta till den vanliga måndagsklubben. Så halv tio mötte vi upp Anna utanför underground stationen och gick till walkabout. Anna hade glömt sitt id och dem är stenhårda på klubben så jag vart lite nervös att hon inte skulle komma in men jag säger då det, är väldigt bra att vara svensk ibland! Så vi avslutade måndagskvällen med ett par timmars dansande!
 
Som sagt en grym måndag!

Anna and me

Emilia going crazy on the dance floor


Snart ska jag möta upp Andres för en fika, känns som det är evigheter sen jag såg han sist så det ska bli trevligt!

Ha en fin tisdag!

Kram
Elin

Kommentera

Publiceras ej