Helgen som gått

1kommentarer

Då var min extrta långa helg förbi. I fredags var det tenta så efteråt åkte vi hela gänget till mberg och åt kinamat ihop. På kvällen spelade vi billjard och gick till lounge. det var rikitgt trevligt och ett bra sätt att spendera en fredagskväll. I lördags träffade jag Mona för fika och pratade lite om höstens nollning och vi ska vara faddrar ihop (man hamnar två och två i olika grupper). Det ska bli så kul!

Igår var vi lediga från skolan eftersom vi börjar nya delkursen idag. Jag och Tanja pluggade lite på morgonen eftersom vi inte klarade tentan i Fredags. Sen plockade vi upp Elina och åkte till Ikea där vi åt luch (köttbullar :D) och vidare till mariebreg där vi gick och strosade lite tills Steven kom. Jag, Tanja och Steven var på bio igår kväll och såg Iron Sky. En film om nazister som gömt sej på månens mörka sida och bestämmer sig för att ta över jorden 2018 och skapa det tredje riket som det var tänkt. Den var rätt så rolig och jag gillade humorn i den.

Här kommer lite bilder från i Fredags kväll för nu måste jag göra mej i ordning för skolan.
xx
Anna


1 kommentarer

Elin

24 Apr 2012 12:41

Yey, en uppdatering! :D

Kommentera

Publiceras ej