Galen helg

2kommentarer

Denna helg, som dem flesta andra här i London har varit galen, på ett bra sätt!
Efter jobbet i lördags mötte jag upp Martin & Lars som stod och väntade på mig utanför lägenheten. Anna kom en liten stund efter det och så var förfesten igång! Vi bestämde oss för att möta upp Gary och gå till Venue som enligt mig är den roligaste klubben jag varit på i london so far! Vi gav järnet på dansgolvet hela kvällen och vid fyra gav vi upp och åkte hemmåt. Lars och Martin skulle upp och kolla på fotboll på söndagen, och kan säga att dem inte var dem piggaste killarna, men upp kom dem i alla fall!

En rolig helg har det varit och nu är Martin och Lars påväg hem till Sverige igen och jag hoppas dem inte är allt för slitna!

Här kommer lite bilder från lördagen



Helt plötsdligt började dem spela julmusik och så började det snöa!





Idag är jag ledig, vet inte vad jag ska hitta på än men alltid händer det nåt här i London :)

Kram
Elin

2 kommentarer

mor

11 Apr 2012 19:55

Hej

Vad skönt att se att du lever!! Börjar ju undra ;) kram

mor

11 Apr 2012 19:57

Hej

Skönt att se att du lever!! Börjar ju undra :)

kram

Kommentera

Publiceras ej