Mitt Första!

0kommentarer

Jag Angelica & Anna

Hello!

Det här är mitt första blogg inlägg någonsin, känner mig ganska vilsen. Har ingen direkt aning om hur man gör, ska försöka få in en bild till det här inlägget också, får väl se hur det går..

Nu sitter Angelica på planet till Thailand, känns konstigt att jag inte kommer träffa eller prata med henne på ett bra tag nu, vi som pratar i stort sett varje dag!! Men jag tror att det är bara nyttigt för vår vänskap! Får väl bara hoppas hon inte glömmer bort oss här hemma.. Nu när jag vet att Angelica är ute på resande fot kan jag inte låta bli att längta efter att mitt äventyr ska börja. Vi får se imorgon om jag åker själv eller inte..Har åkt själv förr så det är inte hela världen men det skulle vara kul att ha nån att dela allting med, vi får se hur det blir.

Jag trodde faktiskt att det skulle vara svårare att komma på nåt att skriva om men det går ju ganska hyffsat, tror säkert man blir bättre och bättre ju mer man skriver!

Nu ska jag försöka ladda upp en bild.

Och jag tror jag lyckades! Inte världens bästa bild kanske men än så länge är det väl bara jag, Angelica och Anna som läser denna blogg så vad spelar det för roll!

Elin

Kommentera

Publiceras ej