...

0kommentarer




Direkt efter jobbet idag åkte jag in till Örebro för att möta upp Emilia för en fika, vilket var supertrevligt! Tiden bara flög förbi. Fick en glad nyhet av henne också. Hon följer med till London!! Ska bli så himla kul! Jag hoppas vår resa blir precis som vi vill ha den. Allt jag tänker på nu är att jag hoppas det kommer gå fort att hitta ett bra ställe att bo på, men det borde inte vara allt för svårt tycker jag, letar lite redan nu och det finns lite annonser ute på bra lägenheter som även har ett bra pris. En till sak som jag inte kan sluta tänka på är att jag hoppas det går fort för oss båda att hitta ett jobb! I början får vi ta det som erbjuds sen får vi börja söka efter något bättre, när vi redan har ett jobb behöver man inte känna sig så stressad vilket kan vara skönt! Jag tror på att det som är meningen händer och att det alltid löser sig på något vis, så tror säkert att allt kommer att bli bra!

Jag ser så fram emot att starta vår resa, kommer bli toppen!

Elin

Kommentera

Publiceras ej